Usein kysytyt kysymykset
Olemme koonneet tänne yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin. Tutustu. Jos et löydä vastausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Miten teen tilauksen?
Verkkokaupassa valitset tuotteen klikkaamalla LISÄÄ OSTOSKORIIN. Klikkaamalla ostoskoria, näet mitä tuotteita se sisältää ja voit lisätä ja poistaa tuotteita. Kun tilauksesi on valmis, siirryt kassalle ja maksat ostoksesi. Tässä valitset myös toimitustavan ja näet toimituksen hinnat.
Voinko valita toimituksen eri osoitteeseen?
Kyllä voit, kun olet kassalla, voit valita kohdasta toimitus eri osoitteeseen ja kirjoitat avautuvaan kenttään haluamasi toimitusosoitteen. Jos haluat vastaanottajalle viestin paketista niin kirjoita viestikenttään vastaanottajan puhelinnumero.
Kuinka kauan paketin saaminen kestää?
Kun tuote on varastossa ja tilaat arkisin ennen klo 13, lisäämme tilauksesi saman päivän toimituksiin tai noudettavaksi myymälästämme Keravalta. Klo 13 jälkeen tehdyt tilaukset lähtevät seuraavana päivänä. Huomioi, että kuljetusyritykset eivät kuljeta paketteja viikonloppuisin. Olemme havainneet että Posti kuljettaa nopeiten paketit. PostNord on yleensä nopea, mutta toisinaan paketti jää jumiin terminaaliin.
Voiko verkkokaupan tuotteita ostaa myymälästä?
Kyllä voi, suuri osa tuotteista löytyy sekä verkkokaupasta että myymälästä. Myymälässä on vähän enemmän tuotteita. Verkkokaupassa näkyvät tuotteet voit ostaa myös myymälästä, mutta osa tuotteista voi olla juuri myymälästä loppu, mutta ovat varastossa. Osan saamme noudettua varastosta odottaessa, mutta osa on kauempana. Jos tulet kauempaa niin kannattaa varmistaa saatavuus soittamalla tai ostaa verkkokaupasta ja valita toimitustavaksi NOUTO. Huomioithan, jos haluat tuotteen samalle päivälle niin tilaus pitäisi tehdä ennen klo 13. Lähetämme sinulle tekstiviestin, kun tilaus on valmiina noudettavaksi.
Voinko tehdä muutoksia tilaukseen?
Muovijalelu.fi verkkokaupassa tehtyjä tilauksia ei voi muuttaa tai perua verkkokaupassa, vaan ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla keravan@muovijalelu.com tai puhelimitse 09-2423285. Asiakaspalvelumme on auki arkisin klo 9-19 ja lauantaisin klo 10-15.
Jos haluat peruuttaa tilauksen ennen kuin lähetämme sen niin soitathan, sillä meillä on nopea toimitus ja tilaus käsitellään nopeasti.
Lisätilauksen voit tehdä niin että teet uuden verkkokauppatilauksen. Valitset toimitustavaksi NOUTO, koska se on ilmainen. Tilauksen lopussa olevaan kenttään kirjoita: LISÄTILAUS edelliseen tilaukseeni. Siten tiedämme toimittaa molemmat tilaukset yhdessä paketissa.
Kuinka toimin jos tuotteessa on vikaa?
Mikäli tuotteessa on vikaa tai se on väärä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla: keravan@muovijalelu.com (jos voit niin laita kuva myös) tai soita 09-2423285.
Asiakaspalvelumme on auki arkisin klo 9-19 ja lauantaisin klo 10-15.
MIkä ero on peruutuksella ja palautuksella?
Peruutus on ilmainen eli jos ehdit peruuttaa tilauksen ennen kun olemme lähettäneet sen. Palautuksesta perimme 8,90 € maksun, jos kyseessä ei ole rikkinäinen tuote tai virheellinen tilaus.
Koskeeko palautusoikeus kaikkia tuotteita?
Sinulla on kuluttajasuojan nojalla oikeus palauttaa tuote 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta asiakaspalautuksena Postin kautta. Asiakaspalautuksen hinta on 8,90 €. Palautusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta eikä mittatilaustuotteita, kuten vahakankaat tai vaahtomuovi. Määrämittaan leikatuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön, ehjä ja alkuperäispakkauksessa niin että se voidaan jälleenmyydä normaaliin hintaan.
Onko ostosten tekeminen verkkokaupasta turvallista?
Kyllä on. Toimimme Suomessa ja meihin saa ongelmatapauksissa helposti yhteyden puhelimitse 09-2423 285 tai sähköpostilla: keravan@muovijalelu.com. Suomalaisessa verkkokaupankäynnissä noudatetaan Suomen kuluttajansuojalakia. Verkkokaupassa on käytössä vahva tunnistautuminen. Maksuvaiheessa pitää tunnistautua pankin kautta.
Mitä tilausvahvistus tarkoittaa?
Tilausvahvistus osoittaa, että olemme ottaneet tilauksesi vastaan ja pyrimme toimittamaan tuotteet mahdollisimman pian. Tilausvahvistus menee toisinaan roskapostikansioon tai tarjoukset välilehdelle. Eli jos et saa tilausvahvistusta sähköpostin ensisijaiseen kansioon, katso myös muualta. Jos et saa lainkaan tilausvahvistusta tai maksuvahvistusta tilaus on keskeytynyt jostain syystä emmekä me myöskään ole saaneet tilausta toimitettavaksi.
Miten palautan tuotteen?
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Lähetä meille ilmoitus sähköpostiin. Kirjoita nimesi ja tilausnumero sähköpostilla osoitteeseen keravan@muovijalelu.com. Lähetämme sinulle ohjeet palautukseen.
Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Toimituskustannusten lisäksi palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Palautamme tuotteen/tuotteiden hinnan Paytrailin kautta vähennettynä 8,90 euroa. Liitä tilausvahvistus tai nimesi ja tilausnumero tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Voit palauttaa tuotteen myös myymäläämme. Silloin palautus on ilmainen.
Palautusosoite:
Keravan Muovi ja Lelu Oy
Santaniitynkatu 14
04250 KERAVA
Pitääkö minun rekisteröityä asiakkaaksi jotta voin tehdä tilauksen?
Ei tarvitse, voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, yhteystietosi eivät säily verkkokaupassamme ja sinun pitää syöttää ne uudelleen seuraavan tilauksen yhteydessä. Voit seurata tilauksia omalta tililtä, jos rekisteröidyt.
Miksi kannattaa rekisteröityä asiakkaaksi verkkokauppaamme?
Rekisteröityminen säästää aikaa ja on maksutonta.
Rekisteröitymällä voit hyödyntää kaikkia verkkokaupan ominaisuuksia. Voit seurata lähetystesi tilaa, näet aiemmat ostosi tilaushistoriasta, tilaaminen on nopeaa ja helppoa, kun omat tietosi ja osoitteet löytyvät valmiina.
Voinko tilata ulkomaille?
Toimitamme tilauksia vain Suomeen.
Miksi tilaukseni ei tullut perille, vaikka maksoin verkkopankissa?
Palasitko maksun jälkeen verkkokauppaan? Tämä kannattaa varmistaa, jotta tieto maksusta kulkee pankista meille. Se varmistaa, että tilaus on tullut perille ja on vastaanotettu. Jos tilaus on onnistunut, saat Paytrailin maksuvahvistuksen ja verkkokauppamme tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saanut sähköpostivahvistusta niin tarkista vielä roskapostista ja gmailin Tarjoukset-välilehdeltä. Joskus maksutiedon siirtyminen verkkokauppaan vie aikaa ja tilausvahvistus tulee siten myöhemmin.
Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluun.
Miten suurikokoiset tuotteet toimitetaan?
Suurikokoiset paketit toimitetaan kotipaketteina. Kaikkein suurimpia tuotteita emme pysty toimittamaan, koska ne menisivät rahtina. Se on turhan arvokasta. Siis joillekin tuotteille ei tule lainkaan toimitusvaihtoehtoa johtuen koosta.
Miten maksut hyvitetään palautusten yhteydessä?
Kun paketti on palautunut meille hyvitämme tuotteen/tuotteet Paytrailin kautta vähennettynä 8,90 euron paluutoimitusmaksulla. Reklamaatiotapauksissa paluutoimitus on ilmainen.
Hyvitetty summa näkyy asiakkaalla muutamassa päivässä riippuen maksutavasta. Hyvitys tapahtuu automaattisesti ja ainoastaan S-pankin kohdalla Paytrail kysyy tilinumeroa. Kaikissa muissa maksutavoissa hyvitys on automaattinen.
Miten saan lahjaksi ostamani lelut paketoitoituna?
Lahjan lähettäminen valmiiksi paketoituna ja saajalle kirjoitetun onnittelukortin kera säästää sinulta valtavasti aikaa ja vaivaa. Me hoidamme sen mielellämme puolestasi. Jotta säästät vielä enemmän aikaa ja vaivaa, voit valita toimitusosoitteeksi suoraan lahjan saajan osoitteen. Helppoa ja vaivatonta.
Toimi näin:
Kirjoita verkkokaupan HAKUKENTTÄÄN: lahjapaketointi. Valitse: syntymäpäivä tai joululahjapaketointi ja klikkaa paketointi-tuote ostoskoriisi. Laita niin monta kpl kun haluat paketteja. Numeroimme paketit ja merkitsemme lähetyslistaan, joten tiedät mitä missäkin paketissa on.
Paketointitilaus pitää näkyä samassa tilauksessa tavaroiden kanssa (muuten tieto ei välity pakkausosastolle). Huomioithan että ruuhka-aikoina pakkaaminen siirtää toimituksen toiselle tai kolmannelle päivälle. Muista myös tilata paristot tarvittaessa, jotta saamme ne samaan pakettiin.
Kannattaa ostaa myös onnittelukortti ja kirjoittaa meille onnitteluteksti tilauksen lopussa olevaan viestikenttään. Kerro myös, jos et halua että lähetyslista laitetaan paketin mukaan. Helppoa ja vaivatonta!
Voit myös tilata paketin eri toimitusosoitteeseen, suoraan lahjan saajalle.
Huomioi poikkeus: Emme paketoi hyvin isoja leluja kuten lumilelut (kelkat, pulkat, lapiot, ahkiot) tai leikkimökit ja liukumäet.
Nouto myymälästä 0 €. Edulliset postipakettihinnat. Ei enää pakkausrumpaa tai ruuhkaista ostoskaaosta!